Szállítási feltételek, költségek
Cégünk 1-2 munkanap szállítási határidő alatt teljesíti vásárlói megrendelésének házhozszállítását illetve személyessen is átvehető a csomag.
A csomagolási és biztosítási költségeket átvállaljuk, a szállítási költséget a vásárló fizeti.
A megrendelt termékek szállítását szerződött partnerünk, a GLS Futárszolgálat végzi.
A csomagolási és biztosítási költségeket átvállaljuk, a szállítási költséget a vásárló fizeti.
A megrendelt termékek szállítását szerződött partnerünk, a GLS Futárszolgálat végzi.
A szállítási költség a megrendelés összegétől valamint a kiszállítás módjától függ:
Személyes átvétel esetén Nyíregyházán vagyTörökbálinton a Kinizsi Pál utca 29, (régi Gl Outlet) 35-ös számú bemutatótermében nincs szállítási költség.
GLS csomagautomatába vagy csomagpontba való 25.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség 1290 Ft.
GLS házhozszállítás 25.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség 1999 Ft.
GLS házhozszállítás 25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költség 999 Ft
A szállítási költségek Magyarország egész területén egységesek. Kérjük, a vásárlás folyamán adatainál a telefonszámát is adja meg azért, hogyha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot!
A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget a csomag átvételekor lehetséges a futárnak kifizetnie készpénzzel vagy bankkártyával (utánvét) illetve lehetséges az előre utalás.
Kiszállítás
A csomagok kiszállítását a GLS futár végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 08:00-17:00 óra között. Hétvégén nincs kiszállítás. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon.
E-értesítés
A futárszolgálat tájékoztatja a feladót az általa megadott elektronikus értesítési címen (SMS fogadására alkalmas telefonszám vagy e-mail cím) a küldemény kézbesítéséről, nem kézbesíthető küldemény esetén a kézbesíthetetlenség okáról. Az értesítés a kézbesített küldemények esetén legkésőbb a kézbesítést követő munkanapon, a nem kézbesíthető küldemények esetén legkésőbb a küldemény visszaküldését követő munkanapon történik meg.
Nyomkövetés
A futárszolgálatok által alkalmazott technológia, amellyel a küldemény egyedi azonosító jelzése alapján, interneten lekérdezhető információként, vagy elektronikus hírközlési hálózat igénybevételével továbbított és dokumentált szöveges üzenetben küldeményenként tájékoztatást ad legalább a küldemény felvételének helyéről és dátumáról, a kézbesítésének dátumáról, az átvételi jogosultság alapjáról vagy sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a küldemény további kezeléséről.
Átvétel
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint például közlekedési tényezők, stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük! Ha a csomagot nem kapja meg a futárszolgálat által jelzett időponton túl 2 munkanappal, akkor ezt kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak!
Az Pasco Kft ellenőrzött termékeket ad fel csomagban, azonban előfordulhat szállításból eredő sérülés. Ezért kérjük, az átvételt követően ellenőrizze a termékek állapotát! Amennyiben a termék megsérült vagy összetört szállítás közben, a helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet! Ha a kézbesítő már távozott, akkor keresse fel a helyileg illetékes futárszolgálatot és kérje a jegyzőkönyv felvételét! Ezt követően jelezze ügyfélszolgálatunknak írásban panaszát! Jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni vagy reklamációt elfogadni.
Az Pasco Kft ellenőrzött termékeket ad fel csomagban, azonban előfordulhat szállításból eredő sérülés. Ezért kérjük, az átvételt követően ellenőrizze a termékek állapotát! Amennyiben a termék megsérült vagy összetört szállítás közben, a helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet! Ha a kézbesítő már távozott, akkor keresse fel a helyileg illetékes futárszolgálatot és kérje a jegyzőkönyv felvételét! Ezt követően jelezze ügyfélszolgálatunknak írásban panaszát! Jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni vagy reklamációt elfogadni.