Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítási információk

Szállítási feltételek, költségek
Cégünk 1-2 munkanap szállítási határidő alatt teljesíti vásárlói megrendelésének házhozszállítását illetve személyessen is átvehető a csomag.
A csomagolási és biztosítási költségeket átvállaljuk, a szállítási költséget a vásárló fizeti.
A megrendelt termékek szállítását szerződött partnerünk, a GLS Futárszolgálat végzi.

A szállítási költség a megrendelés összegétől valamint a kiszállítás módjától függ:
Személyes átvétel esetén Nyíregyházán vagyTörökbálinton a Kinizsi Pál utca 29, (régi Gl Outlet) 35-ös számú bemutatótermében nincs szállítási költség.
GLS csomagautomatába vagy csomagpontba való 25.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség 1290 Ft.
GLS házhozszállítás  25.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség 1999 Ft.
GLS házhozszállítás 25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költség 999 Ft


A szállítási költségek Magyarország egész területén egységesek.  Kérjük, a vásárlás folyamán adatainál a telefonszámát is adja meg azért, hogyha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot! 
A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget a csomag átvételekor lehetséges a futárnak kifizetnie készpénzzel  vagy bankkártyával (utánvét) illetve lehetséges az előre utalás.

Kiszállítás

A csomagok kiszállítását a GLS futár végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 08:00-17:00 óra között. Hétvégén nincs kiszállítás. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon.
E-értesítés 

A futárszolgálat tájékoztatja a feladót az általa megadott elektronikus értesítési címen (SMS fogadására alkalmas telefonszám vagy e-mail cím) a küldemény kézbesítéséről, nem kézbesíthető küldemény esetén a kézbesíthetetlenség okáról. Az értesítés a kézbesített küldemények esetén legkésőbb a kézbesítést követő munkanapon, a nem kézbesíthető küldemények esetén legkésőbb a küldemény visszaküldését követő munkanapon történik meg. 

Nyomkövetés 

A futárszolgálatok által alkalmazott technológia, amellyel  a küldemény egyedi azonosító jelzése alapján, interneten lekérdezhető információként, vagy elektronikus hírközlési hálózat igénybevételével továbbított és dokumentált szöveges üzenetben küldeményenként tájékoztatást ad legalább a küldemény felvételének helyéről és dátumáról, a kézbesítésének dátumáról, az átvételi jogosultság alapjáról vagy sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a küldemény további kezeléséről.

Átvétel

 
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint például közlekedési tényezők, stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük! Ha a csomagot nem kapja meg a futárszolgálat által jelzett időponton túl 2 munkanappal, akkor ezt kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak!
Az Pasco Kft ellenőrzött termékeket ad fel csomagban, azonban előfordulhat szállításból eredő sérülés. Ezért kérjük, az átvételt követően ellenőrizze a termékek állapotát! Amennyiben a termék megsérült vagy összetört szállítás közben, a helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet! Ha a kézbesítő már távozott, akkor keresse fel a helyileg illetékes futárszolgálatot és kérje a jegyzőkönyv felvételét! Ezt követően jelezze ügyfélszolgálatunknak írásban panaszát! Jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni vagy reklamációt elfogadni.

 

Keresés